Wednesday, November 5, 2014

Mat Yo: 'Maafkan saya'

8:28 PM No Comments

PENYERANG Harimau Selatan, Norshahrul Idhlan Talaha memohon maaf kepada rakyat Johor di atas kegagalannya menyempurnakan sepakan penalti pada perlawanan akhir Piala Malaysia 2014, Sabtu lalu.

Pemain yang lebih mesra disapa Mat Yo juga menerima kritikan ramai pihak berhubung kegagalannya membantu Johor Darul Ta’zim (JDT).

“Kritikan pada saya memberi semangat dan lihat dari sudut positif untuk membantu saya kerja lebih keras lagi, saya hanya jalankan tugas.

“Saya minta maaf kepada rakyat Johor kerana kita gagal capai kejayaan pada final Piala Malaysia,” katanya ketika ditemui di Padang Seri Gelam, di sini semalam.

Dia ditemui selepas menjalani latihan bersama kem skuad kebangsaan di bawah kendalian Dollah Salleh.

Sumber : http://www.sinarharian.com.my


0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger