Thursday, October 2, 2014

Kembali lagi !

4:12 PM No Comments

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Hi, Semua Blogger dan Para pembaca Blog 'Tiada kepalsuan' (ade ke?). Alhamdulillah, sekali lagi saya kembali setelah menyepi untuk beberapa bulan. Rindu sangat sebenarnya untuk menulis tetapi kekangan masa tidak mengizinkan. 

Terlalu banyak cerita dan pengalaman yang saya tidak sempat untuk kongsikan kepada semua. Insyallah jika memori masih segar di ingatan saya akan cuba untuk "imbas kembali" cerita-cerita yang lepas. Sebenarnya menulis di blog ini memberi satu kepuasan, di mana kita dapat  luahkan segalanya di sini. Segala kenangan dan pengalaman hidup dapat kita kongsikan di sini. Biarlah tiada pembaca janji kita sendiri yang memmbaca Blog kita.

Segala perkongsian dan pengalaman di Blog ini harap dapat mematangkan dan dir saya dan orang di sekeliling saya. Insyallah selepas ini akan cuba menulis kembali. Kepada  semua sudi-sudilah singgah di Blog saya yang tidak sebeberapa ini. Harap kita dapat berjumpa lagi. Assalamualaikum. :)


0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger