Wednesday, February 11, 2015

#Anwarverdict trending nombor 1

4:23 PM No Comments

SHAH ALAM – Keputusan Kes Liwat II membabitkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bukan sahaja mendapat perhatian media cetak dan televisyen, malah ia menjadi bualan hangat dalam laman sosial seperti Twitter.

Menerusi carian di Twitter, hashtag #Anwarverdict diwujudkan untuk mengikuti kes berprofil tinggi ini dan tinjauan mendapati hashtag tersebut menduduki ranking paling tinggi sebagai trending popular hari ini.

Pelbagai foto, pandangan dan kenyataan dimuat naik pengguna laman sosial yang mengikuti perkembangan semasa perbicaraan yang berlangsung di Istana Kehakiman, Putrajaya, hari ini.

Antara muat naik foto yang mencuri pandangan termasuk keadaan tegang yang tercetus sebaik sahaja keputusan kes didengarkan di kamar Mahkamah Persekutuan.

Selain itu, pengguna laman sosial Twitter turut memuat naik kapsyen-kapsyen menarik yang disertakan dengan hashtag #Anwarverdict.

Mahkamah Persekutuan hari ini memutuskan Anwar bersalah meliwat pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan, tujuh tahun lalu.

Sumber : http://www.sinarharian.com.my


0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger