Tuesday, February 11, 2014

A New Look 2014

11:02 AM No Comments




Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Alhamdulillah, sekarang ini Blog : Tiada Kepalsuan, sudah berwajah baru sejak penubuhannya pada tahun 2010. Sebenarnya sudah lama saya ingin menukar template untuk blog ini, tapi sudah berbagai cara buat dan ianya tidak menjadi, beberapa hari sebelum ini adalah seorang sahabat saya Manan Qayyim bertanya, " tak nak tukar template ke?" saya cakap  " tak pandai". Selepas tu, dia yang sanggup buatkan blog ni. Pada mulanya terdapat sedikit kesulitan, tapi Akhirnya siap juga! Alhamdulillah dan saya suka sangat dengan wajah baru Blog ini , lebih segar, simple, user friendly. Suka sangat jutaan terima kasih buat manan, terima kasih dan terima kasih. Tarikh keramat  10.02.2014 dengan rasminya Blog ini berwajah baru. 


" A new Look " by : Manan Qayyim 2014

Semoga selepas ini saya lebih bersemangat untuk mengelurkan entri-entri yang menarik, berkongsi entri-entri sahabat blogger lain, cerita-cerita yang bermanfaat, maklumat yang bermanfaat untuk anda semua. Terima kasih kepada semua pembaca saya, walaupun Blog ini tidak mempunyai pembaca yang ramai, tetapi saya sangat berpuas hati, saya buat apa yang saya suka, Itu la saya Mohd Yunus Bin Abdul Latiff. Jom singgah Blog Manan Qayyim Klik sini

A new look by : Manan Qayyim
Url : http://mananqayyim.com/


0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger