Tuesday, October 9, 2012

Penawar Gout Paling Selamat – Air Alkali Ionik

4:56 PM No Comments







Sakit gout sudah menjadi satu penyakit yang semakin popular di kalangan rakyat Malaysia. Cuba bertanya kawan-kawan atau saudara mara, khasnya kaum lelaki yang berumur 30-an ke atas yang kegemukan, sekurang-kurangnya 30% daripada mereka yang ditanya akan beritahu anda bahawa mereka mempunyai masalah bacaan asid urik darah yang tinggi dan sebilangan besar pernah diserang sakit gout.

Masalah gout telah menjadi satu pasaran yang besar bagi pihak pengeluar ubat. Kini terdapat macam-macam ubat gout di pasaran yang dikatakan boleh merawat sakit gout dan menurunkan paras asid urik di dalam darah. Sejauh mana keberkesanannya? Cuba tanya mereka sudah cuba semua ubat ini untuk bertahun-tahun dan tetap mengalami masalah yang sama. Kilang-kilang ubat tergesa-gesa dalam menghasilkan produk, biasanya mereka hanya test ubat baru pada tikus atu arnab yang mempunyai struktur badan yang sangat berbeza dengan manusia. Kesan sampingan ubat bukan sesuatu yang boleh timbul serta merta, ia akan terkumpul di dalam badan kita untuk berpuluh-puluh tahun sebelum simptomnya muncul. Salah satu kesan sampingan ubat moden yang paling kerap kita dengar adalah… Kerosakan buah pinggang!

Ramai orang sedar tentang risiko ini dan mula cuba macam-macam cara alternatif seperti herba dan rawatan tradisional yang lain, ada pula yang sampai berjumpa dengan bomoh! Anda perlu faham bahawa sakit gout adalah salah satu jenis penyakit moden, cara tradisional tidak boleh hapuskannya dengan efektif. Anda perlu satu penyelesain yang moden dan logik mengatasi masalah ini.

Salah satu rawatan yang moden dan bebas daripada bahan kimia adalah Air Alkali Ionik yang memang terbukti boleh meneutralkan macam-macam toksik berasid di dalam badan. Konsepnya adalah sangat senang iaitu… Asid + Alkali = Neutral

              http://www.rawatangout.com/



0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger