Saturday, September 8, 2012

Pensyarah Fakulti Pengurusan Maklumat (FPM) 2012 , UiTM , Merbok, Kedah

8:07 PM 2 comments





UiTM Kedah Di Hatiku :) 


Assalamualaikum.. Anda kenal pensyarah anda ? itu saya tak taw la.. tapi saya kenal pensyarah saya.. Rindu dekat pensyarah yang bertungkus lumus mengajar kami, mencurah bakti kepada kami.. Pensyarah FPM ! Anda terbaik ! Terima Kasih atas kesudian mengajar saya selama 3 Tahun saya berada di UiTM, Merbok.. Jom lihat wajah ceria para pensyarah FPM ..  gambar di curi dari Facebook FPM. 



Segak bergaya para pensyarah FPM





Jasa dan Pengorbananmu Sentiasa di ingati ...

 Terima Kasih ! 



2 comments:

  1. Ehh. Fakulti Pengurusan maklumat jugak ke? Hye, saya student Fakulti pengurusan maklumat UiTM Segamat Johor :DD

    ReplyDelete
  2. kena tangkap ni curi gambo kami ni =)

    Miss yana

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger