Friday, March 30, 2012

Berskuba di Tupah

11:08 PM 1 comments







Assalamualikum... weh !..  sihat semua !.. hahaa... da skit cerita hari ni.. hehe.. td aku  p berendam di tupah, berendam, bkn berenang k ... hahaa.. aku bkn reti berenang , tpi suka men air.. Best la berendam.. tapi mmg teringin nak berenang huhuhu.. sapa nak ajar aku ? nak jadikan kisat td.. ramai nak  ajar aku, abe hensam, john redland, adek tough faris, penyelamat, safwan dan naim... haha.. tapi x blh jugak !.. geram betul.. tadi pula aku dapat satu luka.. bwh tapak kaki .. fuhhh.. masa kena mmg sakit tp control macho..  ja.. hehehe..  dalam juga luka.. huhu.. maklumlah malang tak berbau kan ?.. apa2x pon mmg seronok la.. lama x mandi air terjun nie.. hehe.. Thanks to, faris. amek aku,.. hahaha.. nt ajak aku lagi k... Nt sapa2x nak p tupah ajak la aku, hehe.. k !




1 comments:

  1. waa...used to mandi manda kt sini lepaih solat jumaat...huh, best..ayaq sejuk woo..lps mandi trus pekena lai chi kang @ cendoi kt dpn PGA tu...hoho

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger