Wednesday, December 28, 2011

Solat Subuh lewat ?

10:16 AM 1 comments






Assalamualaikum... baru2x nie aku da post bertanya dengan ustaz azhar idrus... tentang solat subuh lewat jika bangun lewat.. aku mmg taw dah blh.. tp untuk menambah keyakinan dalam menunaikan ibadat aku pon tnya... hehee... alhamdulillah jwpn dia boleh... hehee... x silap la aku selama nie.. tp jgn wat selalu... yerr..so lepas ni x da alasan untuk tinggalkan solat subuh klu bagun lewat....aku taw rmi yg dah taw sal bnda ni aku just nak share pada sapa yg masih ragu k.... OK.. selamat menunaikan solat....





Jawapan kepada soalan aku : 





Terima kasih ustaz....



1 comments:

  1. Ya memang boleh..pernah jg terlewat 9tak disengajakan)sbb x sedar, tp bangun cepAT2 berwuduk dn solat ...

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger