Sunday, August 7, 2011

Luka Yang Tak Berdarah

4:37 PM 1 comments








Assalamualaikum kali sajak sedih aku wat... baca la...


Luka ?
Ada apa dgn luka ?
Luka itu akan mmbuatkan kita marah .!
Luka itu pedih !
Luka itu membinasakan diri  !
Fuhh... aku x mau di lukai lg,

Detik malam itu ,
Ketika aku melafazkan cinta,
Kepada si dia...
Aku mnunggu ...
Saat jawapanya kepadaku...

Tetapi jawapanya ,
Amat meyakitkan , amat memedihkan
Kenapa dia buat aku begitu,
Apa salah ku ?

Hati aku pada ketika itu,
Ibarat di cincang lumat ,
Oleh pisau yg tajam.

Aku mngerti siapa aku ,
Di sisinya, 
Di matanya, 
Hanya sbg "Sampah"
" Pencacai "

Malam itu ,
Menjadi malam yg penuh dgn tragis .
Aku sengsara jiwa ,
Meratapi nasibku...


Aku doakan Si dia bahagia bersama org tersayang...


1 comments:

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger