Sunday, July 24, 2011

Mencari yang ke - 200

8:45 PM 2 comments









Asslamualaikum..   ok kali aku nak mencari... mencari pa ? aku menunggu siapa follower aku yg ke  - 200... hhhaaa... mesti da yg gelak... hahahah... follower 200 pon nak bising... hahaha... aku x kisah semua tu... sbb.. aku tau blog aku bkn popular pon tp aku berterima kasih kepada mereka yg follow aku,,,, 














bg aku bkn snng la nak dpt 10 follower pon... bkn semua nak follow blog aku , tp aku rasa happy bilanya.... follower aku dah hampir mencecah angka ke 200.... hehhee... so kepada sesiapa yg x follow aku lg.... cepat2x la yerr.... thanks support aku.... aku juga sngt mngalu -alukan sesiapa yg nak komen , kritik blog aku... aku x pndi tu semua... hehehe sila beri tunjuk ajar....  sapa yg follower aku yg ke 200.. nt aku akan wat entry khas untuk dia.... hehe... ok2... thanks all.... hehe... Jmpa lg... 







Thanks all !




2 comments:

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger