Thursday, February 3, 2011

Minggu Destini Siswa... 2010-2011.....

12:30 AM 1 comments

OK2... Aku kembali nak bercerita ni.... mds merupakan mggu yg amat best bg .. huhu,,, bnyk pengalaman yg dapat aku pelajari.... dan bnyk cabaran juga yg mndatang.... tp semua itu mnghasilkan buah yg manis... alhamdulillah berjy juga aku mengharungi mmgu itu..... terselit berubu kenangan.. klu di beri peluang insyallah aku akan join lagi !!!!! aku da sediakn beberapa kenangan untuk semua huhu ......



Gambar sebelum berjuang !!!



nak  bergerak !!!



Sedang menjalankan tugas,.. sempat berposing lg hehe




Bersama yb ..... hehee



Skuad UITM... 




Ni aku la,.... huhu,,,, penuh bergaya,,,,, hehee



ok2 smpi sini saja.... celoteh aku... aku malas nk tulis bnyk coz x idea sngt huhuhuhu.,... tp mmg gempak mds .. yg pertama kali aku rasa huhu.... see u next time !!!!! yeeee !







1 comments:

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger